Violencia made in (Spain) Llarena
Espanya i Llarena necessiten que a Catalunya hi hagi violència. Això ha estat així des d'abans del 1O, però ara, justícia alemanya pel mig, la necessitat ja no és imperiosa sinó imprescindible i vital per poder seguir mantenint el relat fantasiós en que pretenen sostenir l'acusació de rebel·lió que ja s'està palesant fals a ulls de tot el mon. L'article 472 de Codi Penal tipifica la rebel·lió com l'alçament violent i públic amb la finalitat de declarar la independència d'una part del territori nacional. Ignoro per què tots els comentaris de juristes, polítics, periodistes i la resta d'interessats en el tema es centren exclusivament en discutir sobre la violència. En efecte, la violència ha de ser la forma que prengui l'alçament, però hi ha hagut algun alçament? No defujo analitzar si hi ha hagut violència, però primer voldria centrar-me una mica en la conceptuació del concepte alçament. L'alçament és allò que caracteritza a les rebel·lions o a...